joi, 28 mai 2009

Ce caut eu in lumea mea?




M-am trezit adult! M-am trezit poate prea brusc pentru ca am incercat sa ma mentin copil mult prea mult. Am lasat copilul din mine sa ia o pauza. Poate va reveni din cand in cand. El nu moare. El doar se joaca in alta parte. Am uitat cum sa actionez numai in functie de ce simt sau am uitat sa simt sa actionez pentru binele meu si nu pentru binele altora. M-am trezit judecata de ceilalti si m-am ferit cat am putut de judecata lor. Azi nu-mi mai pasa. Voi face ce simt ca e bine si doar atat. Fara sa cad in penibil si fara sa cad in extreme. Sa cad doar in propria-mi placere de a trai cum imi e bine. Cu cat voi incerca sa-i multumesc pe ei cu atat voi uita de mine si de acel bine al meu. In fond suntem liberi si trebuie sa actionam liber. Asta ma face increzatoare dar ma si sperie. Ma motiveaza dar ma si nelinisteste. Mereu imi va fi teama de necunoscut. Lupta se da in mine pana voi gasi acel echilibru, iar cand il voi gasi va trebui sa am grija sa-l si pastrez. Realizez ca este doar o etapa. Dificila sau nu va depinde tot de mine. Tot mie va trebui sa-mi demonstrez ca POT si voi putea.

2 comentarii:

  1. numai liberi nu suntem, mico.
    in rest, I empathise >:D<


    offtopic: draguta caciula ai in avatar :p

    RăspundețiȘtergere